Utan Dig i En Månad..

Publicerad 2015-05-28 10:55:43 i Allmänt,

Idag är det exakt 1 Månad sen vår finaste kisse somnade in :( <3 Vi har det ännu tungt att vara imellan. Tur så läker ändå tiden såren, så det känns så himla längesen jag mös med den där söta lilla saken. Nu har hennes aska kommit som vi måste hämta ännu. Usch vågar inte, vet att det kommer bli så hemskt att veta att det är vår kisse i dendär asken..... 
 
Åh vad jag önskar att vi ännu hade dej kvar, du förtjänade inte att bli sjuk :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela