Ska till Ekenäs

Publicerad 2015-05-08 14:59:05 i

Kom just hem från morgonturen på jobbet. En helt Bra dag har det varit! Ganska lugnt om man säger så, eller ja passligt, så som det borde vara! Från denhär måndagen, började vi vara en mera på morgonen, vilket e så himla skönt! Man behöver liksom int stressa ihjäl sej, hehe. 
Hade bara ett äppel med till lunch idag. Åt äplet ganska snabbt och så drack jag kaffe på. Usch fy vilken magkramp jag fick! Har haft det nu några timmar... Så nu ligger jag hemma under täcket o lider, haha. 
Borde packa för vi ska om en timme fara och se på en lägenhet här i närheten. Den kan vara riktigt dålig, men vi kollar ivarjefall. Nåja och efter det direkt far vi mot Ekenäs. Har veckoslutet ledigt så vi ska chilla i ekenäs några dagar. Var längesen vi var där sist så...
 såhär olycklig var jag hahha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela