Ledigt!

Publicerad 2015-06-05 13:57:53 i

Igår slutade jag min arbetsdag redan kl 13. Hämtade hem Minéa från dagis, så började vi packa och göra oss färdiga. Min pappa och lillebror Hämtade oss. Vi stannad vid Hesburger och åt lite. Sen körde vi mot Ekenäs. 
Vi ska vara här ända till söndan, skönt! Vädret är också på vår sida idag så vi har med Minéa och min lillasyster (som har sommarlov) grillat korv och njutit av Vädret. Senare skulle Hon på kalas. Minéa har säkert vattnat alla gårdens blommor och beundrat varendaste en av dem. 
Katterna har också fått vädra nosarna lite. Senare ska vi baka för min lillebrors kalas imorgon, han blir redan 19 år på Måndan! 
Robin kommer också hit så de blir hur mysigt som helst! 
Nåja, nu ska vi fortsätta njuta av livet! Älskar såna här dagar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela