Lever Ännu!

Publicerad 2015-02-17 21:07:13 i

Har typ varit världens sämsta på att blogga nu, sorry för det. Har haft så himla mycket att göra. 

Har nu haft mitt slutarbete i skolan, det gick riktit bra, fick ju en 3:a ;) (skala 1-3). Hade om landet Mexicos matkultur. Sedan upfyllde jag 
En veckas meny i köket. Nåja, nu har jag ingen skola kvar längre, är typ färdig. Väntar bara på mitt betyg. Skönt. Aiju, så fick ja jobb i skolan för hela Februari. Najs. Efter det har jag ingen aning vad jag ska göra. Söker jobb för fullt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela