Vilken Färg?

Publicerad 2014-10-10 19:42:56 i Allmänt,

Har så himla hår-kris igen! Är så himla trött på mitt hår igen.. Färgen har helt växt ut och jag vet inte mer vilken färg mitt hår ska föreställa? Det har ändrats till någon riktigt as färg... haha. Har mitt hår såhär halv förberett att bli blont. Hade tänkt färga det blont i något skede för har inte haft det blont. Vet inte bara om jag skulle passa, så oftast far jag till den säkra sidan och färgar håret någon mörk färg. Så nu vet jag inte om jag vill färga mitt hår blont (int mega blond-vitt), svart/mörkbrunt eller bara färga det liksom mer choklad brunt och i något skede isf laga slingor i panluggen som jag hade förr... Jaa och så vet jag inte om jag skulle våga klippa sådär sned panlugg också. Skit jobbigt, men något måste göras med det här problem håret!!
 
Dom här färgerna som jag haft gillar jag! Dock hatade jag dem när jag hade dem... Hahah men nu efteråt tycker jag att det var riktigt snyggt! Gillar iaf min pannlugg, men jag minns hur jobbigt det var att få den bra.. 
Blir helt tokig här ju!! :D

Kommentarer

Postat av: Cessi

Publicerad 2014-10-14 19:12:16

Jag tycker du såg grymt söt ut när du hade klippt pannlugg och blonda slingor i som i den sista bilden! ;)

Svar: Hehhe tack 😁 fast de va lite små jobbit att hålla bra 😖
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela