Två Åringen

Publicerad 2014-11-12 17:04:47 i Allmänt,

Igår, 11.11 fyllde min lilla skatt två år. 
Älskar den här lilla flickan mest i hela världen. Kan inte vara annat än stolt över att få vara hennes mamma. 
Minéa är typ världens smartaste. Hon talar jätte bra både finska och svenska för hennes ålder. Annars också är hon jätte smart och kommer ihåg saker som hänt som hon gärna berättar om. 
På Dagis trivs hon också. Där är hon den som mest är med i alla aktiviteter, sjunger, dansar, sparkar boll och allt. Medan alla andra är lite mer fundersamma. Hon har också bra humör. Hon får alla att skratta både i dagis, hemma och överallt. Hon kan vara riktigt rolig. Väldigt självständig är hon också. Hon underhåller och leker mest med sig själv. Visst är det ok om någon kommer och leka med henne, men bäst är det ju att leka ensam eller med någon vuxen/äldre. Minéa älskar bollar och djur. Bäst är ju kissan Elton. Riktigt mammas flicka är hon ännu, som hon varit ungefär ända sen hon föddes. Oftast är det bara mamma som duger. Om inte mamma är på plats så är det helt okej med någon annan också. Netflix tycker Minéa också om, helst ser hon på My little Pony, Shaun the sheep, Kram björnarna, Napero eller något i den stilen. Världens sötaste är hon ju också på köpet <3 
 
Minéa det senaste året som gått:
 
Och en liten bebis bild på henne<3
 
 

Kommentarer

Postat av: Cessi

Publicerad 2014-11-23 14:03:00

Jätte fina bilder på Minea!Nu skulle jag ha en utmaning igen åt dig!Blogvember challenge som går ut på att svara på 5 frågor om ditt bloggande gå in och kika http://cessin.blogg.se/2014/november/blogvember-challenge.html
så hittar du frågorna! :)

Postat av: Lina

Publicerad 2014-12-14 21:34:08

Priviet.Du borde nog börja uppdatera lite oftare, när jag äääntligen hitta tillbaka till din blogg, så även om vi aaaldrig ses så kan jag ju lite följa meddd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela