Farsdag

Publicerad 2014-11-09 19:45:08 i Allmänt,

GLAD FARSDAG till min bästa pappa <3
Kan inte tänka mej att kunna ha någon bättre pappa :)
 
Firade inte i år farsdag med min pappa, utan vi var hemma i Åbo. Började morgonen med morgonmål på sängen åt Robin. Minéa gav paket. Sen tog vi det lugnt. Senare for vi på farsdags middag till Robins mommo. Massa mat har man ätit igen. Tror jag verkligen behöver en strejk från allt sött. Mår så himla illa av denhär socker dosen efter både kalas och farsdag :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela