Sista Dagen av praktik

Publicerad 2014-05-23 15:06:53 i Allmänt,

2 månader har gått så snabbt att jag alls inte hänger med längre! Idag var det redan sista dagen jag hade praktik. Dagen var helt normal så jag hade helt glömt bort att det verkligen var sista gången jag skulle vara där. Var nog lite sorligt att lämna det där stället, jag trivdes där så himla bra! Nååh nu blir det veckoslut som gäller, sedan 2 dagar på Lekis med Minéa, Avslutning, ledigt, veckoslut och sen igen börja jobba på åldringshemmet. Tyvärr vet jag inte ännu någo tider när jag ska börja eftersom ajg inte får kontakt med chefen, najsbajs.
 
Sommar Minéa <3

Kommentarer

Postat av: Miksu

Publicerad 2014-05-23 18:42:38

va gullig <3 o min kusin har helt samma räv! o en liten räv bebis till dendä :D

Svar: Jaaah, tack :D De har hon säkert, dom e från IKEA o dendär hade också en bebis till ;)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela