Lockigt värre

Publicerad 2014-05-30 13:04:00 i Allmänt,

Jag är såå avundsjuk på människor sm har helt rakt hår. Har typ alltid varit det. ,
Har själv fått oturen att ha sådär äckligt lockigt hår. Visst kan det vara fint mrd lockigt hår, men jag trivs inte med det själv. Mitt hår kan vara helt ok lockigt efter duschen, men när det torkar..... Då ser jag ut som en långhårig pudel. Tur så hålls mitt hår ganska många dagar plattat efter att jag plattat det en gång, men så fort det är fuktigt ute, regnar, snöar, blåser massor så börjar lockarna komma fram. Kanske jag någon dag lär mej att tycka om mitt hår. Avskyr det inte lika mycket som jag avskydde det i typ 8-9 klass, då var det typ värst.
 
 
Åh, min dotter är så härlig! Jag höll henne i famnen och tittade noggrannt på mej och kände på mitt hår och sa:
Minéa: Mamma?
Jag: Mitä kulta? (vadå gulle?)
Minéa: Nätti (fin)
Så gav hon mej en stoor kram.
 
Så härligt när hon kan säga såntdärnt <3
 

Kommentarer

Postat av: Cato

Publicerad 2014-05-30 17:01:55

Ååh va härligt! Fick riktigt gåshud när jag läste det där :))

Svar: Hihi, ja hon e nog så härlig <3
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela