Parken

Publicerad 2014-03-30 13:12:18 i Allmänt,

Är så glad när jag får spendera min tid med den bästa lilla flicka som finns. Skulle aldrig klara av vardagen om jag inte visste att på veckosluten får jag spendera 2 hela dagar med Minéa, utan att behöva fara till skolan
 
Igår kom Robins farmor o farfar ända från Bennäs för att hälsa på. Vi körde lite omkring i Åbo, sen körde vi till Pargas med deras husbil. Minéa åkte alltså husbil för första gången och hon tyckte det var rätt kul!
 
 
Idag fick jag sova lite längre, fick sova ända till kanske halv 9? Det var en god stund sen jag sovde så länge, ehhe.. Eller tjaaa länge och länge.. Minéa har blivit så stor flicka att hon på morgonen då hon vaknar stiger själv upp och far ner för sängen. Hon leker snällt i sitt lilla rum tills vi vaknar (förstås väntar hon inte för länge). Vi åt morgonmål tillsammans hela vår lilla familj. Vi klädde på oss och Robin for iväg på trädgårdsmässa med sin mamma. hahaha. Nog för att det hördes till nån kurs eller nånting att fara på en mässa. Så mammas pojke är han inte att han far frivilligt.Väl. Jag och Minéa for till parken för att leka. Minéa fick 2st nya kompisar som hon sparka boll och gunga med. Vi hittade också lite videkissor som i tog hem för att kanske få det lite mer påskigt. Vi ska nog ännu pynta lite till tror jag. 
Nu ligger trötta prinsessan och sover, Robin har inte kommit hem ännu så jag har lite egen tid för en gångs skull :) Helt okej det också. 
 
Tänkte ta lite bilder idag från parken också, men glömde ju förståss.... Så får bli lite bilder från nån månad tillbaka när vi var till Kuppis parken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela