Vår midsommar..

Publicerad 2014-06-24 15:36:07 i Allmänt,

Nu har jag jobbat hela midsommaren och lite till. Skönt att äntligen få ha ledigt. Har ledigt idag och imorgon, samt vslutet. 
Det var ändå helt bra att jag jobabde hela midsommaren, för vädret var ju inte precis så bra. Det var väldigt kallt. Så var helt ok att samla in massa pengar på kontot istället.
Jag jobbade morgonturer, så jag hade ändå kvällarna lediga. Så vi hann ju fira lite ivarjefall. Vi fickta över Minéas fammos hus, där ingen var hemma, bara deras kanin Svea. Vi grillade, badade bastu och kollade på Bones. Till kvällen åt vi också chips, dipp och pop corn.
 
Bilder från telefonen, sorry..
 
Igår slapp jag ÄNTLIGEN till frissan. Hade så mycket utväxt att började bli riktigt tokig.. 
Gjorde inte sådär värst stora förändringar. Färgade bara utväxten och så blekte jag min blonda del i håret ganska mycket. Blekte också ett lager till så att det skulle se lite somrigare ut. Och om jag nu i snar framtid vill färga håret ljust så får jag det ganska så bra att lyckas! Funderade att KANSKE blondera hela håret till julen. Det är sådär passligt mellanrum att jag ine dödar mitt hår allt för mycket, meen det är långt dit så kan ångra mej hehe. 
Toppade också håret lite. Synns knappt, men jag ser det själv. Blev riktigt nöjd! 
Fördelen med allt det här är att jag inte behövde betala någonting! Tänk. Det var Minéas fammo som fixade håret mitt. Försökte betala iaf lite, men nej.... det gick ju inte så bra... Hon är så snäll och jag är verkligen tacksam för det här! Det var alldeles för mycket!
Inte bara det... Fick även 3 hårsaks grejer med mej hem.. Gratis..
 
 
Nu ska jag och laga mat. Robin borde komma hemåt så småningom. Vi har itne precis kunnat göra något speciellt idag med Minéa när vädret bara ska vara dåligt. Suck. 
Hahaha, Minéas morgonruffs<3
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2014-06-24 16:07:32

Wow du passar jätte bra med håret sådär blont! Super snyggt snyggis ;D <3 och Minéa har nog det snyggaste morgonrufset jag nånsin sett :D

Svar: Tackar! :D<3 Är nöjd själv ;) Nu tror jag att jag nog vågar förga helt blont till nästa gång :D Ungefär samma färg som mina toppar e nu, de e just sån ljus jag vill ha :)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela