Semester Lista

Publicerad 2014-06-14 11:15:04 i Allmänt,

Jag var kedig hela sommaren förra året. Var på mammaledigt, men uppskattade inte lika mycket att vara ledig som jag skulle göra om jag nu fick lite sommarlov. Visst var det jätte skönt, men nu skulle jag veeeerklige vilja ha ledigt, skulle vara sååå skönt! 
Bara lite till så får jag mina 2 lediga månader, längtar så! Ungefär 10.8 börjar både min OCH Robins ledighet, kommer bli såå bäst! Dock har Robin bara semester nån vecka eller 2? 
 
Tänkte skriva upp en lista på vad jag skulle vilja göra under vår ledighet. Allt kommer ju säkert inte uppfyllas men ivarjefall :D Kommer säkert ändå hända att inget uppfylls, haaah.
 
1. Fara på Kryssning från Helsingfors till Stockholm och vara dagen i Stockholm på shopping.
2. Åka till Mumindalen så Minéa får träffa dom! (Tror det uppfylls först kanske nästa sommar)
3. Fara till någon djurpark och se på djur, lovar MInéa skulle ääälska det!
4. Ligga på stranden en hel dag! 
5. Äta ute på någon restaurang typ
 
6. Fara ut och åka båt
7. Övernatta på någon sommarstuga
8. Åka till Ekenäs och vara där några dagar
9. Fara ut och festa någon kväll
10. Testa massa nya lekparker med Minéa
 
11. Övernatta på något hotell (var evigheter sen jag gjorde det sist!)
12. Slappa en hel dag och inte behöva göra någonting!
13. Fiska
14. Storshopping! (om de skulle finnas pengar ;))
15. Köra till något nytt ställe jag inte varit på. 
 
16. Träffa kompisar <3
17. Slippa på bio
18. Piknik 
19. Se vad Åbo har att erbjuda på sommaren
20. Simma!
 

(Bilderna är tagna förra sommaren, ifall man inte förstod det .. :D )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela