Packapacka

Publicerad 2014-06-01 19:42:33 i Allmänt,

Nu har vi typ packat allt färdigt tills imorgon, men det är ju bara så himla jobbigt då man inte exakt vet vad som behövs packas med.... Alla kläder och skor skrev vi namnet på.
Såååå hittills ha vi packa:
-Reservkläder
-Innekläder
-Vattenflaska
-Minnie mjukisen (hennes absolut bästa)
-Tutt
-Regnkläder
-Utekläder
-Innetossor
 
Vad annat liksom behövs? Är lite borta med det här nu jag men det borde ju vara allt.
 
 
 
Ou nou, undrar hur vi ska få Minéa att sova ikväll... Vi har annars också ganska svårt med det. Nu råkade hon somna ca kl 17...... Vi fick inte ens henne väckt...:D
 
Nån som är lite trött..<3
 
Alltså vädret vill liksom riktigt bråka med mej..?! Hela förra veckan som vi varit "lediga" har det varit mega dåligt väder med massa regn och kallt. Nu idag då det är sista dagen + kväll kan nog solen komma fram. Har ju ingen nytta av fint väder nu mer.. När jag jobbar kan det ju regna liksom.. :D helt okej med mej!
Såhär soligt blev det mittiallt! eller kanske det inte synns sådär jätte bra på bild men.. :) Btw, såhär ser vår balkong utsikt ut... Inte så jätte heissan, men jag gillar det!
 

Kommentarer

Postat av: miksu

Publicerad 2014-06-01 21:55:49

Dedä e no typ allt som ni behöver med er :) o blöjjor! :D (ifall hon använder dom ännu?) x)

Svar: Okej bra, tack:D jo de har vi också, men glömde skriva upp de :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela