L E D I G T

Publicerad 2014-06-06 15:29:53 i Allmänt,

Shiiieeet vilken vecka det varit! Är inte alls van med både kväll och morgonskift blandat. Blir ju så himla råddig i huvudet. hehee.
På jobbet har det gått helt ok, försöker ännu lära mej att komma ihåg allt och sååå. Fast börjar verkligen uppskatta kock yrket nu när jag är här, jej. 
 
Idag har jag äntligen ledig dag! Alltså känns evighteter sen jag sist fick spendera min tid med Minéa, fast det inte egentligen var så längesen.. Vi har först tagit det helt lugnt på morgonen, sen for vi till parken och leka. Hemma och äta, så sov vi båda 1,5 timmes dagssömn, skönt! Nu sitter vi och ser på Napero och äter lite popcorn.
Sart borde Robin komma hem så far vi till Ekenäs över v-slutet! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Miksu

Publicerad 2014-06-06 22:18:29

sötisarna :)

Svar: Tack! :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela