Imorgon börjar det!

Publicerad 2014-06-01 15:21:50 i Allmänt,

Äääh! Imorgon börjar MInéa på dagis! Är så himla nervös för henne ju :/ Jag vet att dom säkert tar bra hand om henne o sådäär, men de e ändå svårt att lämna henne till typ främligar. Ivarjefall när hon inte alls trivdes där när vi var där i 3 dagar för att bekanta oss. Ååh, jag kommer säkert börja gråta när jag lämnar henne :( Kanske jag vänjer mej. Hoppas jag. 
Har så fullt i min hjärna av att Minéa ska på dagis att jag nästa nglömt bort att jag ska ju själv börja jobba imorgon. Med ett jobb där jag inte har någon kunskap. Känns bara så himla jobbigt när jag har kvällstur... E hemma kanske lite över 10, då har Minéa somnat för längesen..... Och är ju inte precis bara 1 gång jag kommer ha kvällstur. VEt inte riktigt om dom här skiftesjobben är min grej :) 
Fast helt intressant att testa något helt nytt! +får ju lite extra pengar som verkligen behövs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela