Baby

Publicerad 2014-06-25 09:49:48 i Allmänt,

Ääääh Minéa växer så fort! Som jag skrev i föregående inlägget så kollade jag igenom mina bilder och nu hittade jag bilder från min förra telefon. Där är massa bebis bilder! Oj, man blir riktigt baby sjuk <3
 
 
Bläää, sitter nu ensam hemma och vet inte alls vad jag skulle hitta på. Finns nog massor som borde göras, men om jag ork är en annan grej. Diska, Städa lägenheten som är ganska så råddig eller sen tvätta kläder det finns en väldigt stor hög av. Minéa ska vara på dagis till ca kl.14. Så har några timmar på mej ännu att försöka få något gjort. 

Kommentarer

Postat av: Miksu

Publicerad 2014-06-25 14:41:21

baby feber x100... :D

Svar: Aijaaava, sama :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela