18 och 13 års Grillfest!

Publicerad 2014-06-09 10:02:52 i Allmänt,

På Söndagen fyllde min bästa bror 18 år! Vi firade honom på Lördagen med Grillfest och släktingar samt hans flickvän. Festen blev jätte lyckad tyckte jag. God mat och så ordnade jag och Eve en frågesport, heehee. Ja justde, vi firade på samma gång Evelinas 13 års dag, fast hon nog fyllde ren i Mars, men hon hann inte fira :)
 
Födelsedags "barnet" ;)
 
 
 
Skåla för dagens stjärnor
Grill mästaren pappa. Pulled Pork Hamburgare, Grillspett, Franskisar och Grönsaker
Gulleplutten<3
Nami<3
Fina Eve
 
 
På Söndagen tog vi det lugnt. Mamma, pappa, Robin och Eve tömde Eves rum så hon skulle få plats med sin nya säng. Senare for vi till Harolds och äta. 
Minéa leker så himla fint med legon för att vara i sin ålder! Det är absolut det hon tycker mest om att leka med! :) 
 
Känner mej så här små deprimerad när de 3 lediga dagarna gick så väldigt snabbt.. Har just fört Minéa till lekis och hon var lika ledsen igen :/ 
Jobbar 2 dagar till så har jag igen typ 3 dagar ledigt, visst är det skönt MEN jag vet att sen jobbar jag en hel vecka i streck med bara en ledig dag...... Jag jobbar veckoslut och allt. Blää för det! har aldrig jobbar så mycket förr så kommer säkert vara helt slut efter det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela