1 års foton

Publicerad 2014-06-25 09:25:12 i Allmänt,

Kollade snabbt igenom mina bilder på datorn, så hittade jag Minéas 1-års foton. Vi har ju helt glömt bort att fara och hämta dom. Hon blev fotogtaferad någon vecka efter att hon hade fyllt 1 år. Är så himla svårt att välja vilka bilder vi ska ta. Nästa gång vi far till Ekenäs måste vi försöka komma ihåg att fara förbi stället där hon blev fotogtaferad! Vi har ändast råkopior på datorn.. :D
 
 
Bilderna är fotograferade av Fotofabriken
 
 

Kommentarer

Postat av: Miksu

Publicerad 2014-06-25 14:40:11

Men nej va söta bilder <3

Svar: Blivande modell kanske ;) :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela