Österbottenresa

Publicerad 2014-07-27 22:00:21 i Allmänt,

Hm, var ska jag börja? Har gått en god tid igen sen jag senast skrev något inlägg. 
Ivarjefall så är Lily ännu idag försvunnen, har inte fått samtal av någon som skulle ha sett henne på många dagar, så det börjar se riktigt dåligt ut, men hopp finns ännu. 
 
Har försökt ha lite roligt också för att försöka få tankarna på annat. 
Förra veckans Fredag efter jobbet for vi iväg till Bennäs i Öterbotten. Vi var liksom lite fundersamma hur vägen skulle gå med en liten Minéa. Vi hade ivarjefall förberett oss med MASSA gott och dricka. I början gnällde Minéa på precis allt, vi tänke nästan vända om, men sen mittialt somnade hon och sov nästan hela vägen upp! Så vi hade inga pauser och var framme på ca 5 timmar. 
 
Vi hade ett helt bra veckoslut! Vädret var fint fast det lite regnade också. Minéa trivdes bra ivarjefall! OCh Robin tyckte nog det ar kul att träffa lite sina släktingar :)
 
Lördag kväll hämtade Jenny mej till Jakobstad. Vi hade en jätte kul kväll/natt! Alltid så kul att träffa min Jenny <3

På Söndag eftermiddag började vi köra mot Åbo igen. Minéa sov precis hela vägen hem. Det gjorde för den delen jag också. Hade varit så tung kväll med Jenny, heeeheeeee...
MEGA trötta jag.
 
Sen har arbetsveckan fortsatt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela