Lyckat veckoslut i fina Ekenäs

Publicerad 2014-07-27 22:25:07 i Allmänt,

Hade veckoslutet ledigt igen, så vi har spenderat ett så häärligt veckoslut hos min familj i Ekenäs! Vädret har verkligen varit fint! Kanske lite för varmt, men tur så for vi på Lördagen ut med båten så det kändes inte lika hett! 
Vi var först ute säkert 4 timmar, sen stannade vi vid Sommarö och åt lite mat. Åkte tillbaka, som tog kanske en timme, med andra ord var vi väldigt länge ute på sjön. Jag och Robin ser ut som någo kokta kräftor. Tur så har jag salvat mej ganska mycket så det svider inte, men Robin skulle vara envis och ville inte smörja in sej, så han har lidigt inatt ehehe. 
På kvällen körde vi till Gennarbyviken och tog ett kvällsdopp! 
Vadå röd rygg? 

På Söndagen for vi till Lappvik på stranden. Det var helt jätte skönt och vattnet var ju hur varmt som helst! JAg och Minéa stortrivs på stranden när det är varmt ute! 
 
Nu är vi tillbaka till Åbo och imorgon börjar jobb och dagis igen.. Usch vad jag väntar tills vår semester! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela