Årets första dopp

Publicerad 2014-07-10 10:07:54 i Allmänt,

Alltså jag brukar varje år vara gamska tidig med mitt första dopp. I år tog jag mitt första dopp igår, alltså 9.7. Jätte sent ju! Nåmen bättre sent än aldrig. Skönt var det iaf! Vattnet verkade ite heller nå värst kallt. Minéa tog sitt färsta dopp för i år hon också. Hon trivs nog så bra i vatten hon. Är nästan omöjligt att få bort henne ju! 
 
Är så himla jobbigt det här med att fara till stranden i åbo bara.. Dom är så himla långt borta typ allihop + att det finns inte tydligen så många stränder här så på dom stränder det finns är det massvis med folk. 
I Ekenäs hade jag alltid en strand ganska nära mej, så det gick enkelt att ta cykeln eller gå dit. Det fanns så många stränder där att det var bara att välja om man vill vara mer ensam eller fara dit som det finns massa folk. Är ju van att det är så det ska vara, så är ju helt jätte störd på Åbo stränderna, hahhh... Månne jag nu inte vänjer mej det det här också? Hoppas vi.

Efter att vi varit på stranden åt vi alla lite lyxigare kvällsmat. Mums.
 
Nåja, nu ska jag ta och kolla på nån serie eller nåt före jag far på jobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela