Ännu borta

Publicerad 2014-07-16 10:18:00 i Allmänt,

Nej nej nej nej usch. Det åskar och ösregnar och min lilla Lily är ännu ensam ute :(
Träffade igår Miksu i skanssi, så fick ja meddelande att en hade sett min katt och så förklarade personen exakt var. Vi for dit med Miksu och såg katten. Det liknade Lily, samma färger och fläckar. Fast större. Så nu kanske det är den katten som alla som ringt sett. Hoppet liksom försvann lite ... Fast de som ringde sa att det var en liten katt dom sett, Lily är liten, men den andra var ganska stor. Så det kan vara att hon är där också. Någonstan i närheten. 
Älskade lilla Myse kom hem, vi alla saknar dej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela