Heihopp

Publicerad 2014-01-19 17:20:12 i Allmänt,

Ja, vi lever nog ännu fast det varitväldigt tyst här på bloggen.. Mina dagarr går väl mest ut på att sitta hemma och göra ingenting. Det har blivit så himla kallt om man ska vara ute, idag tex -17. Minéa tycker ivarjefall om snön för då fick hon prova åka pulka! Om jag inte sitter hemma är jag antingen i skolan, påväg till skolan eller påväg hem från skolan. Mina dagar som inte är sådär jätte tunga, ehhe. Känns faktiskt som att köra av och ann mellan pargas och Åbo. Alla skoldagar jag haft har varit 2timmar långa.. Väntar dock inte alls på att nästa period ska börja, för då hoppar jag in i köket med en klass. Känner öööh ingen därifrån. Att inte känna någon spelar egentligen inte så stor roll, utan får så mycket längre skoldagar, det är det som är typ jobbigast. Minéa klarar sej riktigt bra 2 timmar i "dagis", men hur blir det månne sen? 
Haha på första bilderna har Minéa just blivit väckt. Stackarn tycker int alls om de :/
 
Vi har nu typ varje kväll sett en ny film med Robin. Vi hittade lite loppis fynd. Ingen av filmerna hittills som vi köpt har varit sådär jätte bra men.. Dom funkar väl att si om det inte finns något bättre att göra! På ett barnloppis hittade vi lite kläder åt Minéa ocskå. Byxor, en skjorta och en jätte söt rock som kostade endast 15€!
 
Aiju, bio med Miksu var jätte skoj! Väntar att det ska komma ut en ny hobbit film så man får se vad som händer ;)

Sorry för lite konstigt inlägg, men inte så lätt at skriva med en Minéa som hänger på en :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela