Happy New Year 2014

Publicerad 2014-01-01 11:48:57 i Allmänt,

Har haft besök av min underbara vän Jenny. Det blev shopping och på kvällen for vi ut på baren. 
Kändes ungefär som förr och vi hade helt jättte roligt!
 
 
Nyåret firade vi i Ekenäs. Vi gjorde inte så värst mycket, men det var helt skönt ändå :) Vi spelade rayman på xbox och åt mat ungefär. På kvällen sköt vi raketer lite tidigare så att Minéa också skulle orka vara med och titta. När raketena var skjutna, somnade Minéa ute i min famn. 
När vi var inne igen såg vi film och väntade att det nya året skulle börja. Vi stöp nyårslyckor, åt choklad, chips och dipp. 
 
Gott Nytt år, 2014!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela