Veckan i Ekenäs

Publicerad 2014-08-22 08:30:19 i Allmänt,

Vi har spenderat ungefär en vecka i Ekenäs, vilket har varit riktigt skönt. Man har inte på det sättet behövt tänka på maten som är det bästa, hehe. Vi hade en liten kräftskiva också. Bara vi + min Mommo. Det blev nog riktigt lyckat. Vi har varit ute och fiska på kvällen med båten, haft partylight, fått träffa Emmy som jag inte träffat på hela sommaren! Mindre kul var ju förstås då min lillebror hade några dagar sjukt i magen vilket ledde till att han spydde. Nästa natt började Minéa spy. Stackarn. Vi satt upp med henne halva natten för att varje gång hon lade ner sej fär att sova kom det upp, så vi satt i soffan och såg på tecknat. Klockan halv 5 på morgonen fick vi äntligen sömn allihop. Nästa dag var on frisk igen. Några dagar senare på morgonen drömde jag att jag mådde illa. Insåg inom en stund att jag gjorde det påriktigt och hamnade skynda mej till wc:n. Efter 2 besök där, väcktej ag Robin och berättade att jag är sjuk. Han svarade "Är det kanske därfär jag också mår illa?" så for han med till wc:n. Så vi var sjuka tillika. usch vad äckligt det var. På kvällen fick jag feber också. Tur så var vi båda friska nästa dag MEN min syster blev smittad och Emmy. Den sprider sej riktigt rysligt snabbt den där spysjukan! 
Annars har vi haft det riktigt bra! 
 
Nela som bor i ekenäs och vår lilla Elton blev rikitgt bra vänner <3 Ganska roligt att Elton är bara 3-4 dagar äldre. Sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela