Snart Sommar

Publicerad 2014-04-21 16:28:46 i Allmänt,

Åh vad härligt det är ute! Känns helt som sommar. Lilla staden Ekenäs är nog den finaste staden i Finland på sommaren. Skulle kunna spendera varje sommar här. Jag kom på att det här kommer bli första sommaren i hela mitt liv som jag inte är i Ekenäs över sommaren. Känns nog lite synd, men hinner säkert ännu vara här många somrar i livet. Ivarjefall om vi flyttar hit, då både jag och Robin är färdiga med skolor (Robin ska ännu vidareutbilda sej i Åbo så det kan ännu ta en god stund)
 
 
Vi grillade även igår kväll, super mysigt! Synd att det här är sista dagen av Påsklovet. Så småningom ska vi ta vårt pick och pack och återvända till Åbo där vardagen väntar. Är inte så sugen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela