Praktik

Publicerad 2014-04-02 16:09:18 i Allmänt,

Idag hade jag min första praktik dag. Det gick helt okej! Verkade inte vara sådär jätte svårt och personalen verkade trevlig. Nu har jag sådär halvt fixat sommarjobb på ett åldringshem också, tack vare Miksu :) Började få lite stress att hitta sommarjobb så... Ska och tala om de på måndagen, så vet jag om jag får jobbet eller inte. 
Är så himla trött idag att huhhu... Fick så "trevlig" överraskning då jag kom hem av katterna också. All mylla från båda krukorna med påskgräs var allt runt hela lägenheten + en kakka klönt på golvet. Nå bara att börja städa, diska 2 dagars disk och sen laga mat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela