Påskpynta

Publicerad 2014-04-01 16:00:14 i Allmänt,

Jahas, idag var sista dagen i skolan på en ganska så lång tid. Känns helt okej, fast jag nog mycket hellre skulle vilja vara i skolan än på praktik. Nåh, jag är bara med. Väntar att jag skulle bli färdig från allt så man skulle kunna börja  tjäna pengar, helst tjäna pengar på sånt man tycker om också. Är ju ändå het intressant att träffa nya människor hela tiden, förståss är det alltid lika sorligt när man sen igen ska skiljas ifrån varandra.
 
 
Idag har vi också med Minéa, Lily och Lucy lagat lite påskigt i lägenheten. Minéa hjälpte nog till så duktigt! Hon hjälpte att lägga muld i krukan, sen hällde hon fröna dit. Vi lagade också fjädrar på våra videkissor! Lite annorlundare än förra året då jag påskpyntade, då satt Minéa i baby sittern på borde och såg på. Helt otroligt hur hon växer :')
 
 
Mindre kul är ju att det efter alla våriga dagar nu idag började snöa.. Buu för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela