En liten räddare i vardagen

Publicerad 2014-04-03 14:52:19 i Allmänt,

Måste nog rekommendera alla att använda serum för håret! Hjälper helt massor faktiskt. Har nu några veckor varit sådär halvt utan för förra burken tog slut, och jag fick bara fram lite nu som då från burken. Igår fick jag en ny och mitt hår känns bra igen för en gångs skull! Har annars så himla risigt hår och håret far precis hur det själv tycker. Serumet hjälper nog en hel del!
 
 
Fick höra en så snäll sak idag på jobbet: Du anar inte hur stor hjälp du har varit till idag, vi skulle varit helt jätte efter om int du sku ha vari här. Känns nog alltid bra att vara uppskattad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela