Some New Stuff

Publicerad 2013-09-28 18:51:29 i Allmänt,

Idag blev det Skanssi med mina gullungar. Hittade några fina köp åt Minéa som jag tänkte lägga upp bilder på.
Minéa var så söt i butiken när hon vinkade åt alla och när hon dro i någo kläder så stopapde hon sej själv genom att säga "ei ei" och skaka på huvudet, haha! Det är något nytt hon lärt sej. Nätr det är något hon inte får göra så är det Ei. 
Hon trivdes bra i lekrummet på skanssi när där var så många andra barn att leka med. Fick nästan tårar i ögonen att se på henne hur hon var glad och lekte. Tänk att min lilla bebis redan e så stor. 
 
 
 
 
 
 
Åt mej själv köpte jag i förrgår en halsduk, jej.
 
 
.

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2013-09-29 11:35:38

Ååh va gullit! ha hon blivi mindre blyg för andra nu? fin halsduk :D

Postat av: jenny

Publicerad 2013-09-29 11:35:38

Ååh va gullit! ha hon blivi mindre blyg för andra nu? fin halsduk :D

Svar: hehe:D jaa nå de ha blivi bättre o går rikit bra ba man håller lite avstånd :) riktit mamis e hon ((:
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela