Marknad

Publicerad 2013-09-22 19:26:41 i Allmänt,

Har varit några dagar tystnad här på bloggen, mest kanske för att jag helt klart inte haft tid. 
På torsdagen och fredagen var det marknad här i ekenäs. Var där på Torsdag kväll med Minéa, Emmy och Emmys lilla syster var med oss lite också. Vi gick nu mest omkring och såg på folk, Minéa fick åka lite. Hon trivs nog så bra när det är så mycket människor att se på. Tidigare på dagen var vi faktist och träffade på Robins moster, mommo, moffa och kusiner. 
På Fredagen tidigare på dagen var jag vi på marknaden med Emmy igen, sen senare mot kvällen slapp Robin ut, så då var jag och Minéa med han.
Minéa fick en ny mössa, spännen, en bok och en jätte söt mjukis kanun därifrån, åt mej och Robin köpte vi laku band.
Roligt var det med lite saker som händer och jätte roligt att se folk man inte sett på länge ! :) 
Var nog en mycket annorlunda marknad det här, men skoj!
 
 
Minéa fick en jätte söt ballong av sin snälla gumor Emmy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela