Körkort!

Publicerad 2013-09-18 10:56:47 i Allmänt,

Igår fick jag körkort! jej. Körde upp på morgonen där 11 tiden, tur så hade jag Emmy som skulle vara barnvakt åt Minéa. Skulle annars aldrig sluppit ens dit om det inte vore för emmy ! Kör provet gick nog bra, förutom att jag i slutet failade med min parkerin att backa in i en ruta, haha! Glömde att sätta backen i.... (smart som vanligt). Det gjorde ingenting för jag fick körkort ivarjefall. 
 
Efter provet for jag, Minéa och Emmy för att "fira". Först körde vi lite runt (jag körde) i min mammas bil och sen for vi och äta till Harolds, lövbiff och franskisar. Gott. Tyvärr måste jag säga att jag inte tycker om att köra mammas bil, usch vad den är trög! kopplingen är hur konstig som helst.. Tyvärr måste jag nog köra med den tills vi skaffar ny bil med Robin. Snällt ivarjefall av mamma att jag får låna den! Nåh, kanske det blir lite bättre när jag blivit lite vanare med den.
 
 
På kvällen kom Robin ut på kvällsare så körde jag mamma till butiken som köpte en kaka föra att fira...haha. Körde sen hem henne så for bara jag och Robin på en liten åktur! 
Idag blir det antagligen att köra till Åbo med pappa efter lite kläder vi glömt efter oss.7
 
 
Sötaste Macy. Haha Minéa stal mitt morgonmål, tur så va den slut så hon fick inget :D (vadå lång pannlugg?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela