Jeeess!

Publicerad 2013-09-13 20:49:34 i Allmänt,

Klarade ida teori provet! Jess, vad glad jag är! ivarjefall när jag under hela tiden jag gjorde provet var säker på att jag hade för många fel på de allmänna uppgifterna, men nej. Körkortet alltså närmar sej med stora steg. 

Robin slapp ut idag och vi har inte gjort så mycket, var lite ut och körde. Tråkigt att sotta bredvid vid passagerar sätet.. noja, snart är det jag som kör. Vi for via Horsbäck och tittade på lite bilar. 
 
Hade nu inte så mycket att skriva.. Grejen var väl att jag klarade teori provet. haha. Blev ett lite kortare inlägg den här gången :)

Nu sitter jag här för mej själv på datorn, medans resten av familjen är uppe och ser på tv och Minéa sover förståss. Hm, vad skall jag hitta på? 
 
Blev random bild på mej och Leo år 2011 ! haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela