Höst

Publicerad 2013-09-16 13:22:23 i Allmänt,

Åh vad skönt när hösten är här! Vet inte varför jag tycker det, men började få lite nog av sommaren. Nu kan man äntligen lägga på lite varmare kläder, dom brukar ju vara så mycke snyggare och bekvämare! 
På Torsdagen är det redan Ekenäs marknaden, det är ivarjefall ett stort tecken på att det blivit höst! Nu sitter jag och Minéa här och väntar att Gumor Emmy slutar skolan så hon kommer hit :)

(hehe, lånade en skjorta från min mammas klädskåp... jätte skönt tröja!)

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2013-09-17 20:15:45

Ååh marknaan ;D Hehe tänkt just säga att du sir äldre ut på bildena, men tröjjan kläär :)

Svar: Joo, synd att int du kommer dit :( haha, de kan bero på min sminkning :D tänk ju ;)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela