Ett Lite Annorlunda Inlägg

Publicerad 2013-09-09 20:07:43 i Allmänt,

På Söndagen for vi via Skanssi före vi for tillbaka till Ekenäs. Jag hittade åt mej själv en ny vinter rock! På tiden.. Min förra har jag haft sen 7an. Söndrig är den och inte ett dugg varm längre, haha! Jätte nöjd med min nya rock är jag ivarjefall!
 
 
Nu kommer det komma upp en hel del med gamla bilder, hittade mammas gamla foto kort från 2009 och framåt! 
 
Hahaahahahahaahha!! jag o emmy på halloween 2009! alltså usch fyy
2009 på sommaren for vi till Norge och hälsade på våra Norska vänner
 
 
 2009 hade jag min konfirmation
 
Var till Borgbacken med Tanja!
 
Kryssning med Jenny 2010!
2011, hade både ljusbrunt och rött hår!
 
Wei, fick vara Mona Lisa i Högstadiet på 9an! Jag längst upp till höger.
 
Fick mina bebisar <3
 
Flyttade till en etta i Pargas. Var jätte jännä, men usch vad dålig lägenhet det sist och slutligen var!
 
 
Robin kom till Ekenäs för första gången och hälsade på och pappa lagade god mat ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela