Snabbt inlägg

Publicerad 2013-10-16 09:18:13 i Allmänt,

Blir ett snabbt inlägg här nu med kanske lite mindre text och mera bilder. 

På veckoslutet var vi med Robin och Minéa till Åbo. Vi var också till Korpo på kalas, Robins kusin Cornelia fyllde 8 år. Vi fick massa gott och äta. Före kalase var vi och se på Robins kompis Axels pappas (haha) Kor, Hönor och får.
Dom var såå söta! Fick nog lite obehag eftersom korna och fåren skulle bli mat :( 
 
Tråkigt på färjan.
 
Gosigaste fåret som älska att bli kliad bakom örat (bruna fåret)
 
bild 1: Minéa provar en baby fåtölj hos Robins moster
Bild 2: Vilken under 1 åring har såhär långt hår!?
Bild 3: Vi var ute och leka med morbror viljam (som nu har höstlov)
 
 
Bild 1: Vi var igår till Salo med Emmy coh Vippe. Var på födelsedagspresent jakt, eftersom Robin fyller på Söndagen 20. Vi skall förresten ha pizzakväll för släktingar på Lördagen för att fira lite.
Bild 2: har börjat laga på Minéas fotoalbum. lite pinsamt när vi for till Skanssi och skulle ta ut 214 foton lite före allt stängde + att pappret tog slut mitt i.. hahah!
 
Ursäkta för lite snabb skrivet, men hade inte riktigt tid att göra ordentligare. Minéa hänger i mina ben och vill ha uppmärksamhet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela