Skolplaner

Publicerad 2013-10-30 11:08:14 i Allmänt,

Nu är det bestämt då, 7.1.2014 kl.13.00 slutar min mammaledighet och jag far tillbaka till skolan.
Fick äntligen samtalet från skolan jag väntat på nu i typ 2 veckor. 
Vilken lättnad att det kanske inte kommer bli så jobbigt som jag trodde. Vi for lite igenom deras plan om hur det skulle bli. 
Jag har fortfarande några kurser underkända i skolan så jag börjar med att få dem godkända. Alltså, jag sitter varje lektion hos special läraren. Kommer bra överens med henne och jag tycker hon är helt bra, så det känns ju toppen! Jag kommer få en lite mjukare start, så jag har inte ens skoldag varje dag. Mina dagar kan vara ungefär bara 3 timmar långa. Perioden efter det så blir det lite mera, men jag behöver inte fara på praktik direkt utan hoppas in i köket med en klass. 
Skönt att ha det här undan.
 
 
Åh, har en period som jag bara sitter och jäser ungefär. Känns som om jag bara sväller upp ungefär. Skulle kanske borda ta och röra på fläsket lite och äta lite nyttigare igen. Var är inspirationen när man behöver den?! Får FÖRSÖKA ta första steget och fara på en lite längre promenad med Minéa efter att hon vaknat och ätit. 
 
 

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2013-10-30 19:13:08

oj va roligt o höra att de känns bättre me skolan nu! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela