Robin 20 år

Publicerad 2013-10-22 09:47:57 i Allmänt,

Förra veckan var jag och Minéa helt ensamma hemma en kväll eftersom resten av familjen for på kryssning och Robin var ju förståss i milin. Känndes jätte konstigt efter att Minéa farit och sova, vet inte när jag sista var helt ensam sådär en kväll! Ganska skönt var det nog. När dom kom hem från kryssningen hade dom med sej åt mej en ny parfym, jej! Är nog helt nöjd med den, nog fär att jag haft den förr. Men i annan burk typ.
 
 
På Lördagen firade vi Robin som fyllde 20 år! (riktiga dagen var nog på Söndagen). Det var massor med folk i vår lilla lägenhet, men det gickh ur bra som helst! Vi bjöd på olika sorters pizzor och efterrätt var det bulla och kaffe. Förståss glömde vi att ta bilder.... Hade fullt upp att laga pizzor så glömde ju förståss kameran. Synd. 
Lyckad fest var det ivarjefall och pizzorna blev lyckade ;)
På Söndagen på morgonen sjöng jag och Minéa åt Robin och gav våra presenter + morgonmål i sängen. 
Tusen grattis till den bästa pojkvän man kan tänka sej! <3
 
 
Under den senaste tiden har Minéa börja stå ganska så mycket utan stöd, hon slipper t.o.m upp själv. Har också lyckats lura henne att ta några steg! Nu borde det inte vara länge kar tills hon går!
 
Såhär ser vi ut just nu! haha. Snart borde Emmy komma hit :) 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-10-23 08:29:17

ååh va dukti hon e! Snart blir de att håll kuri på så att hon it springer iväg efter pojkar ;) höhö nånej men roligt för henne att kunna gå omkring :)

Svar: Jooo måst akta haha :D Juuu, fast hon kan no int helt gå ännu, men snart! :)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela