Potträning och första stegen

Publicerad 2013-10-25 10:10:37 i Allmänt,

For igår via butiken och köpte en potta åt Minéa, så nu blir det att öva att fara på pottan! 
 
 
Vårt kamera kort som vi använder hade farit för typ 2 veckor sen sönder. Tog med kameran med kortet i till en lekpark i Åbo och fotade några bilder, men sen när jag skulle flytta över bilderna till datorn så fastnade kortet i min dator och tog inte imot kortet... Hmm, smarta jag kom ju på först igår att det finns USB kablar... :)) suck. Så jag lägger bilderna hit, men lite sent! :) Och jo, nu har vi nytt kamera kort.
 
 
Igår var en såndärn dag som jag absolut inte orkade göra någonting. Var så himla trött. Nog för att jag varit det en hel del den senaste tiden. Beror antagligen på att det börjar bli så mörkt och dystert ute. Har såhär typ varje år vid den här tiden. Tänkte nästan somna igår tillika som jag skulle fixa disken.. haha.
 
Såhär snyggt fake smile när jag e trött. Haha! usch. Zzzzz
 
Vi var ute igår igen med Minéa på Gården. Vi försöker fara varje dag så att vi skulle få lite frisk luft. Igår pinade jag mej verkligen. Tur så underhåller Minéa sej själv bra och ser på allt möjligt roligt ute, så jag behövde bara sitta på trappa och titta på. 
 
Igår på kvällen kom  Robin på kvälssare. Vi satt i vardagsrummet och Minéa var i Robins famn, sen mittiallt när hon försökte rymma därifrån så gick hon till mej.. GICK. Sen övade vi det flera gånger hon bara skratta ovh blev riktit busig och vild när hon märkte att hon kan gå! Så nu har Minéa tagit sina första steg! Förståss så föredrar hon ju ännu att krypa. Men snart borde hon väl vilja gå hela tiden! Huhhu, nej så hon blir stor!
Tänk att hon varit såhär liten för en liten stund sen, och nu kan hon ren gå :') <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela