1 års-kalas och farsdag

Publicerad 2013-11-10 15:51:07 i Allmänt,

Huhhu, en riktigt slö dag idag har vi efter allt bakandes och fixandes av Minéas 1-års kalas. Hennes riktiga födesledag är imorgon, men vi hade kalaset igår för det var lite lämpligare dag för det.
Kalaset blev nog lyckat och vi hade roligt. Minéa fick massa fina presenter och fick smaka på både pajer och kakor. Temat på kalaset var Mumin, Minéa älskar Mumin. Hon ropar alltid "moo, moo" när hon sir dom.
Tyvärr var det en hel del av gästerna som inte kunde komma, Jätte synd att inte alla slapp :( 
Den här dagen har gått ut på att Minéa lekt med alla sina nya leksaker. 
Imorgon på riktiga dagen blir det mera firande och mera paket (vi har inte gett våra paket ännu) 
Såhär blev resultatet på mumin kakan jag bakade, helt nöjd!
 
Kraaam.
Allt det här(tror jag!!) fick hon på kalaset igår (förutom Mikus present som hon fick lite tidigare + en skjorta o byxor som är i bruk just nu saknas+pengar saknas)
 
Idag väckte vi Robin med sång och morgonmål på sängen. Han fick sin farsdags present som var en stinki mumin mugg. Ganska roligt när Robin firar sin andra farsdag, fast han dotter inte är 1 år ännu, he he) 
Till Mat blev det Hesburger. Usch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela