Vårigt

Publicerad 2013-05-06 09:53:00 i Allmänt,

Nu är det Måndag igen och den tråkiga vardagen är här igen, fast det är ju jätte fint väder ute som lite lyser upp den ivarjefall och Lina kommer ju hit idag och hälsa på förståss, det ska bli jätte roligt! :)
På Lördagen i ekenäs efter att vi varit ute på vår fina promenad till stan så grillade vi. Åt så mycket att jag sen på kvällen for ut på en länk med hundarna för att få lite bättre samvete, hehe. 
På Söndagen fick jag köra igen som jag inte gjort på länge! Det gick bättre än jag trodde, först var jag ju lite rädd för jag hade glömt allt men sen gick det hur bra som helst! Var riktigt roligt. Skall så småningom börja läsa till teorin så jag får kortet :) På kvällen åkte vi hem till Åbo igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela