Roligt med veckoslut

Publicerad 2013-05-20 09:13:00 i Allmänt,

Har haft ett rikgtigt skönt veckoslut! Robin var ledig så vi fick ju ganska mycke gjort egentligen! På Fredagen gjorde vi nu inte så jätte mycke utan vi fick lite sådär halv städat. På Lördagen städade vi riktigt ordentligt så det blev ganska mysit :) På kvällen blev det att se på eurovisionen, det var ganska dåligt i år tycker jag. Tycker att Finland förtjänade mer poäng, men nehe. Dålig sång som vann! Jag och Robin som int ha vari sådär länge uppe på länge höll ju på att somna flera gånger under eurovisionen haha. Robin gjord det till och med flere gånger ;) 
På Söndagen var jag ännu så trött att jag somnade mittiallt, fast jag hade broiler i ugnen haha. Tur att Robin mrkte det och kom och väcka mej :D Fast skönt var det. Klockan 14 kom Emmy hit! Vi som tänkte att vi skulle ha farit och shoppa men så var det ju helgdag så allt var stängt, tur att Robin hitta en öppen Siwa så vi fick mat ivarjefall. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra iställe så vi for ut och gå, jag, Emmy och Minéa. Emmy har idag inträdesprov, hon är faktist där och skriver nu, håller tummarna för henne! Vi var gåendes dit till den skolan igår så Emmy skulle hitta bättre och inte behöva stressa över vägen :) 
Planerna för idag blir att snart laga oss färdiga med Minéa (vi hade lite sovmorgon och vaknade först klockan 9.45) Sen vänta att Emmy blir färdig från skrivningarna så att Robins mamma kan hämta oss till Pargas så jag får håret färgat och klippt! Börjar kanske vara lite på tiden att göra något åt mitt hår som bara hänger, är slitet och ful färg. När jag är klar ska vi vänta att Robin slutar så vi slipper och shoppa :) jessjess.
 
Normala eller? :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela