Regnigt

Publicerad 2013-05-09 14:33:00 i Allmänt,

Hejsan! Jag och Robin har en hälsovecka nu på gångs, den har faktist gått helt bra hittills. Vi får inte äta någo karkki, kex eller något sånt utan massa grönsaker och frukter. Konstigt nog så är jag inte så sugen på godis som jag todde jag skulle vara, brukar alltid bli helt jätte sugen när jag har bestämt mig för att inte äta. Det jag tror att hjälper bäst är att jag varit så duktig att jag har nu 3 gånger farit ut på länk! Får se hur länge vi orkar hålla på med det här, men vi försöker så länge som möjligt.
Idag skulle vi alla fara ut och gå nu när alla e lediga men förståss så skulle de ju vara världens sämsta väder... REGN. Så nu finns det absolut inget annat att göra än att sitta inne och mögla. Jag som inte ens skulle orka sitta inne idag. Hoppas det blir finare ikväll så kanske man slipper ut lite :)
Nu skall jag sätta på lost och vara deprimerad. hehe. Ja, jo jag har börjat se serien lost, har nog sett den förr eller inte alla säsonger men 2 kanske? Tyckte det var jätte bra då (för längesen) så månne de nu inte är bra ännu. Har varit det hittills ivarjefall av vad jag nu sett.
 
 
 
Sötaste monstret<3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-05-09 20:06:58

Jessus va du e dukti! :D eller ni e! xP ja måst ju o börja länka annors så kommer vi ha helt olika kondis ti sommaren om vi sku va effektiva i sommar som vi planera :D

Vi ha å haft regn :/ men int så mycke iaf så att man sku måsta sitta inne, va t.o.m. e åsnorna ute :)

Svar: hha, japp! :D Ja du kan ju börja göra de :D helt skönt, känner mej myki piggare :)
Aijaa tur fö dej :D eller de regna i ngo skede men sen på kvälln sluta de :)
Emilia

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-05-10 12:04:50

Va fint du ha laga om din blogg {{=) Ha du föresten gjort om någo me ditt hår?? Ser ut så, men snyggt e de ivf :D

Tänkt ba tipsa att om du vill träna inomhus så far på youtube o skriv pop pilates me cassey, hon drar riktit bra program, ja bruk själv göra de ibland (när man ork, höhö) :)

Svar: Tack {{=) Nää ja ha no int gjort ngo me de, på bilden e de lite lockat men de e typ borta så de kan ju va de isf? :D O tack, men de e helt jätte slitet + att ja hatar min hårfärg nu.. :D
Okej tack fö tipse, ska kolla upp de :D
Emilia

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-05-10 16:05:31

aa okej, ja tycker de sir så brunt ut, så ja tänkt att du had färga de :D hehe vassego ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela