Morsdag

Publicerad 2013-05-12 20:49:00 i Allmänt,

Firade idag min första morsdag. Den var jätte lyckad ! :) På morgonen fick jag sova lite längre och så blev jag
 
väckt av Robin o Minéa, fick gott morgonmål på sängen. Robin hade t.om. stekt ägg! På brickan va också ett fint morsdagskort och så fick jag en dator väska som jag faktist behövde! Ojoj, har nog den bästa familjen man kan tänka sig <3 
Efter att jag ätit mitt morgonmål så fick vi snabbt börja packa Minéas väska och fixa oss för vi skulle med båt till Norrskata och äta morsdagsmiddag till Robins mommo o moffa. Vi åkte båten med Robins mamma, styvpappa och Maximilian. Var jätte skönt och det var så fint väder. Minéa åkte båt för första gången och hon var så snäll och duktig. Hon tyckte det var ganska intressant att titta på vågorna :)
 
Datorväskan som jag fick + en liten Lucy
Fin me sin nya flytväst :D
 
Mys i båten
 
Haha!
 
Skönt att sitta o stirra på vågorna :)
 
 
Sötisen 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-05-12 22:35:55

Ååå va fiina bilder :D Minéa ser så stor ut tycker ja på bilderna :) härlig morsdag! Grattis ;)

Svar: tack :D Fö hon börjar va stor ;) De va de tack ;)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela