Lite nytt

Publicerad 2013-05-21 10:54:00 i Allmänt,

Som sagt så har Emmy varit här. Vi var och lagade mitt hår till Minéas fammo, det blev jätte tufft! Nu är ätligen dendär äcklit röda färgen som lyser i solen borta. Mitt hår var itne helelr så jämnt färgat utan där var massor med olika konstiga färger, haha. Nåja men nu är det ivarjefall fixat!
 
Inte världens snyggaste bilder ivarjefall men jaa såhär blev håret ivarjefall :)
 
 
När jag var färdig från frissan förde Robin mej och Emmy till Skanssi, blev nästan stor shopping för oss! Emmy har bestämt sej för att joina mej med att fara ut på länk, så vi köpte lite såna kläder. Köpte också lite annat förståss. Länk tossor var ivajefall ett måste att köpa! 
 
 
Vi hade jätte roligt med Emmy, titta hur duktiga vi är som äter frukt... hahahahah. 
 
Sötaste som finns me sin nya dräkt hon fick av fammo <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-05-21 20:56:07

Snyggt inlägg, vi e så fina å duktiga ;DD haha :D

Svar: vi e så:D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela