Lek på gångs

Publicerad 2013-05-29 13:03:00 i Allmänt,

Jaaha, min metod igår lyckades inte så bra heller. Fast kanske lite bättre än att bara ligga och försöka blunda. Efter lost avsnittet for jag direkt och lade mig men resultatet blev att jag fake sovde nästan hela resten av natten. Nåja, ida ska ja inte somna själv när jag lägger Minéa för att sova fast jag r hur trött som helst. 
Idag kanske vi ska fara och köpa lite studentgåvor. Ska bli roligt. :) 
Måste lägga upp en film på Minéa när hon leker, sir ju ganska roligt ut.. Dendär grejen är ju itne riktigt meningen att man ska leka med den på det där sättet haha :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-05-29 19:15:58

Hoppas hoppas du sku få sova bättre, kan de vara värmen? Vooi gulle monstre du har, hoppas den dä mobilen klarar sej levande ur det där ;D

Svar: Joo de kan de ju också vara.. man vet int. Nå inatt sovd ja ivf LITE bättre.,.:) Hahahah jooo :DD
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela