Halvårs flickan

Publicerad 2013-05-11 20:05:00 i Allmänt,

Ojoj, så tiden har gått snabbt! Tänk att Minéa ida ren e ett halvt år! Jag tycker nog att hon e den bästa flickan som finns <3
Ida var vi också till skanssi och shoppa lite, vi köpte no inte så mycket men ivarjefall. Åt mej själv köpte ja ett par shorts och en skjorta, Minéa fick shorts och en sommarhatt. Min fräcka pojkvän köpte åt sej en ny telefon, ganska fräckt :D Nog för att han behövde de fö hans gamla kom inte ens igång mer.. Minéa fick pappas gamla telefon, int alla som får en telefon till 6 månaders present ;D Haha, synd så var den inte så rolig mer tyckte hon när den inte funkade :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela