Gung gung

Publicerad 2013-05-26 19:48:00 i Allmänt,

Har haft en helt okej vecka faktsit. Vädret har varit hur fint som helst och jag har farit på länk varje dag. Märker hur jag orkar bättre varje gång. Känns faktist bra. Under veckan fick jag också besök av min klasskompis Nadde. Hon hade med sej min klassring som jag väntat på. Var roligt att träffas igen och fick höra lite vad som hänt och sånt :) 
Jag har hållit mej bra från skräpmat och godis men idag kunde jag inte låta bli att äta pizza.. Nåja, för sträng får man väl inte vara, för gott var det! 
Vi for lite på höghus gården och tittade runt idag, vi hittade gungor som Minéa gärna ville pröva! Hon tyckte det var super roligt att gunga. Nu var det just kvällsbad och så småningom skall hon och sova.
Skulle ha farit på länk ikväll idag också, men det regnar ganska mycket så får väl skippa det idag. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-26 22:09:04

Nej så gulliga bilder!! Voi godis ändå va hon va söt :)

Svar: tack, jo hon e :D
Emilia

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-05-26 22:10:00

Åj de va jag som skicka de förra xD

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-05-27 07:39:53

Åå man blir så glad av att se henne, hon e så glad o söt :D

Svar: Hehe tack :) men hon e så :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela