Början av Maj

Publicerad 2013-05-03 08:32:00 i Allmänt,

Tänk att det redan är Maj! Altså tiden går ju så himla snabbt att man int alls hinner med! Väntar helt massor på sommarn, det kommer bli helt himla skönt! Jag och Minéa ska ta lugnt hela sommarn och bara ligga på stranden ungefär ;) Haha kanske int, men ibland ivarjefall, sen ska ja ju ta färdigt körkorte jag nu har hållit på med i över ett år... :) Fast det som kommer förstöra sommarn är att robin far in till milin :(
 
Månaden har börjat riktigt bra! Vi firade Vappen hos Robins mamma. Det var lite annorlundare än hur jag brukar fira vappen, men måste söga att det var riktigt skönt! Vi åt god mat och tog det lugnt. Jag for ganska tidigt och sova, skulle bara natta Minéa men somnade visst. Glömde att ta bilder från vappen så det får bli en "kompisbild" på Lucy och Minéa, haha. 
1Maj så var vi ännu hos Robins mamma, men på dagen for vi via gästhamnen i Pargas på något konstigt där man kunde rida hästar, äta korv och såntdärnt. Efter det for vi med Robins moster och kusiner på kebab (jag pizza för kebab e äcklit) Sen for vi alla tillbaks och satt ute på terassen och åt glass för det var så fint väder :)
 
Igår for  vi igenom alla Minéas kläder. Det var ju massor, också dom som varit länge små. Vi tog bort alla fulare kläder som inte är något att spara på. Dom finare kläderna satt vi i lådor som vi nu säkert sparar. Vi for också igenom flera kassar med kläder som hon hade fått. Vi hittade nog fina kläder men ganska mycket var lite urtvättad och konstiga. Men i den ena kassen fanns det massa fina kläder, som tex skjoran hon har på bilden :)
Nå nu har vi ivf lite ordning på kläderna igen :D Har ännu lite att gå igenom...
 
 
Haha lyckades filma Lily och Lucy när dom ser på fåglar från fönstret. Altså jag dör, dom e så himla töntiga ibland!! :D och det där dom gör hör man typ varjedag. 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-05-05 13:44:28

Haha, sådär håller Sid på hela tiden också! :D

Svar: Haha, de så fult :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela