Vi är tuffast

Publicerad 2013-03-21 13:50:00 i Allmänt,

Har inte gjort så mycket de här senaste dagarna. Skulle vara ganska skönt att fara ut och hitta på något när det är så himla fint och vårigt ute, men vad skulle man nu göra ute bara jag och Minéa? Är ju tråkigt att vara ute och gå ensam medan flickan min ändå bara sover, men om Robin slutar tidigare nån dag här snart då det är fint väder kanske vi skulle råka få med honom? ;) Den här veckan hittills kommer jag faktist inte ihåg vad jag har gjort? Igår städade vi hela lägenheten och tvättade massor av kläder och lakan som låg i sovrummet och skräpade, tror det blev typ 7 tvättar? Är så himla jobbigt att byka här, när det kostar 2euro varje gång + att man måste ha 1 euros mynt.. så därför blir det lite mer sällan vi hinner tvätta mycket, så lakan brukar bli lite glömda. Nu är det lite pinsamt när vi har tagit upp ungefär hela tork rummet så ingen annan rymms, ojdå.. :D Igår fick vi också besök av Robins mamma, bror och styv pappa. Dom hade varit på resa så vi fick lite kläder därifrån :)
Har börjat se en ny serie nu, som är helt okej bra.. Har sett lite av den förut på tv, men nu tänkte jag se alla avsnitt, serien heter lie to me. Blir lite tokig av att se den så nu pinar jag Robin hela tiden med frågor för att försöka se om han ljuger när jag tror att jag kan se det nu bara för att jag har sett snart färdigt första säsongen, hehe ;)
 
Jag och Minéa är lite tuffa nu när det är vårigt och sol ute :)
 

Kommentarer

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-03-22 08:18:38

Haha va ja blev glad när ja så bilderna på er! Riktit snyggt ! ;) Bara Robin som fatttas där me me likadana solglasögon, haha :D
Ja ha o kolla dendär lie to me, shiet den e bra! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela